Friday 17 November 2017

Forex Fred Army Fxcm


Skulder av jenter. 2 verdens beste handelsmann Jarratt Davis, den berømte forexutdaneren Andrew Mitchem, den europeiske profesjonelle banken Sive Morten, posterer deres eksklusive markeder atntalytics. Performance Testing. Å se på å kjøpe EA, signaler eller bli med i administrert konto. Vi vedlikeholder ekte penger fremover tester for kommersielt tilgjengelige metatrader ekspertrådgivere Forex-signaler og forex-managed accounts. Forex Traders Court. Hvis du blir offer for forex-svindel, vil Forex Peace Army gjøre alt i sin makt for å hjelpe deg med å få pengene tilbake. Det er gratis, og det hjelper å avsløre svindelene, så andre forhandlere faller ikke i sine feller. Forex Peace Army Services er GRATIS. Vi tjener penger ved å vise annonsene, men vi støtter ikke noe annonsert produkt eller tjeneste. Vær så snill å lese våre anmeldelser før du gir pengene dine til noe selskap. FXCM Online Forex Brokers Anmeldelser Forex Peace Army. FOREX PEACE ARMY SCAMMERS BEGRENTER AT DU DON T KOMMER I USA I DAG. REVIEWS RATINGS. nbspAll Forex Reviews. nbspHot Forex Brokers Reviews. nbspForex Så ftware Reviews. nbspTrading Systems Reviews. nbspForex Signaler Reviews. nbspManaged Accounts Reviews. nbspForex Utdanning Reviews. nbspForex Forums Reviews. nbspForex World Reviews. nbspHot Forex Scams. PERFORMANCE TEST. nbspAll Forex Tests. nbspHot Expert Advisor Tests. nbspForex Signals Tests. nbspManaged Forex Tests. nbspHot Watanabe Forex. TRADERS COURT. nbspHot Scam Alerts Folder. nbspTraders Court File En Case. nbspTraders Court View Cases. nbspTraders Court FAQs. EDUCATION FORUMS. nbspForex Utdanning Forum. nbspHot Daglig handel Signals. nbspHot Komplett Forex Course. nbspHot Skulder av Giants. nbspHot Market Sharks. nbspForex Community Forum. nbspCommerce Zone Forum. nbspHot Live Services Discussion. nbspJoin FPA Forex Forum. FOREX KALENDER TOOLS. nbspHot Forex News Calendar. nbspHot Valuta Styrke Tool. nbspCurrency Converter. nbspPip Margin Calculator. nbspCurrency Index. nbspPivot Kalkulator. nbspInterest Rate Liquidity. nbspHot Forex Ordliste. TODAY S POSTS. FORUM ACTIONS. QUICK LINKS. TODAY S POSTS. MAR K FORUMS READ. WHO S ONLINE. FORUM LEADERS. Get kode for nettstedet ditt. FXCM er en forex megler FXCM tilbyr MetaTrader4, Active Trader, Speil Trader, Ninja Trader og Zulu Trade topp forex trading plattformer tilbyr over 50 valutapar for din personlige investeringer og trading options. IBs for FXCM include. October 3, 2011 FXCM bøter av CFTC Klikk her for å lese om det i FPA s fora, sammen med FXCM s response. February 26, 2014 bøtelagt av FCA Klikk her for å lese om det i FPA s fora, sammen med FXCM s respons. Klikk her for å bli med i live diskusjon av på vårt forum. Request Image Update. Is This Your Site. Open 0 Ikke Guild 0 Skyldig 0.FPA Review Moderering Team, USA. Date av Post 2006-02-11.Vi har ikke prøvd en forex trading konto med Hvis du har handlet forex med denne megleren, vennligst legg en anmeldelse her. Terry Card, Essex, Storbritannia. Date of Post 2015-04-08.I har vært med FXCM i over ti år og har ofte forsvart dem når jeg har sett dårlige anmeldelser, men i den siste måneden s de har opptrådt veldig dårlig jeg måtte skrive til dem fire ganger over en periode på 4 uker for å få svar på handelsrevisjon. I kveld ble handelsstasjonen frøs og handelen min ble tatt ut når deres egne diagrammer viser at det ikke var nær min stopp Denne frysing av diagrammer skjer de fleste netter klokken 22.00, og jeg må lure på at dette er deres måte å prøve å få tilbake de 250 millioner de mistet nylig, jeg kunne virkelig ikke anbefale dem som de har vært så fattige nylig. Dat av innlegg 2015-04 -03.ITS DEN STØRSTE SCAM COMPANY HISTORIEN HAR NOENSINNT GJORT NOGEN HANDEL MED DEM IB s Henvis aldri kundene dine til dem Jeg åpnet en konto hos FXCM og jeg har over 150 klienter, men jeg henviste 2 av dem bare til FXCM de ringte meg noen ganger for et intervju og de prøvde å spørre hva mine planer er og hvor mye penger jeg er villig til å ta med selskapet, jeg sa ikke så mye, og etter at jeg brakte disse 2 klientene i de sperret dem fra min ib-portefølje eller pam-konto og de prøvde å kontakte dem priva Jeg likte det ikke i det hele tatt, og disse to klientene fortalte meg at vi ikke føler oss komfortabel med den siste samtalen med FScamCM etter at de hadde skilt de 2 kontoene jeg prøvde å logge inn fra en av mine klientkontoer og handlet for ham privat, de gjorde ikke som det faktum at jeg gjorde ham litt penger og de begynte å blokkere utførelsen min som de ser min ip, og det forårsaket mye ubeleilig og i noen tilfeller tap de hevder å være STP, men de har et håndteringsbord betyr at når du mister de fortjeneste og deres fortjeneste er ikke fra spredningen som de hevder, hvis det var tilfellet at de ikke ville ha slippage slippe for de som ikke vet er når du utfører en handel og du mottar en feilmelding at det ikke er noen pris sitat på denne tiden sin BULS det er prisen du prøver å utføre basert på plattformen deres, så hvordan kan de si at det ikke er noen prisnotering for øyeblikket fra banken hvis du fortsetter å vinne de blokkerer deg og det er den andre åpenbare grunnen til at de er Market Maker ikke STP ST P megler betyr at det ikke er slippe også, jeg hadde en handel åpnet på EURO JPY på fredag ​​klokka rundt kl. 48.00 og holdt den åpen over natten med fortjeneste og stoppet tap på plass, det var en salgsposisjon og markedet falt langt under min grense ta overskudd med et gap selv og rebounded sikkerhetskopiere og treffe min grense igjen og handel lukket ikke så markedet slo min grense to ganger på salg og selv på rebound sikkerhetskopiere slo det igjen og handel lukket ikke jeg snakket til dem og de gjennomgikk det og på samtalen innrømmer de at ja markedet rammet min grense ennå handelen var ikke lukket de fortalte meg ikke bekymre send det til samsvar og de vil svare og fikse det for deg jeg sendte inn en billett og fyren fra etterlevelse reagerte helt irrelevant jeg har fortsatt mine meldinger med dem videoer og bilder som jeg kan legge ved eller gi til hvem som helst spørre om du åpner en posisjon og du mister de teller hver eneste mikro pip mot deg hvis du åpner en posisjon og du tjener su Ddenly forteller de deg det er den frekvensen vi har fra bankene som er THEFT og FRAUD, vær forsiktig med alle, BLEV FRA DENNE BROKER. marken, Phoenix, USA. Date of Post 2015-04-01. Kjære Jason, hvis du tar deg tid for å lese innlegget som du svarer på, vil du legge merke til den delen jeg forklarer hvordan jeg satte meg maks dev-punkt i plattformen. Det mater ikke hvor jeg satte det. Jeg har selv prøvd 500 som en innstilling, og det spiller ingen rolle. nesten aldri gå inn eller ut av en handel uten flere pris feil eller requotes, derfor kan jeg ikke ha tillit til handel med noe system ved hjelp av fxcm jeg prøvde å forklare dette til mindre enn vennlige personale, men de ville ikke høre om det perioden jeg ville være mest glad for å lage en video og send den til deg eller noen andre for å bevise hva jeg sier er sant.2015-03-22 2 Stjerner Jeg bor i USA og har handlet i mer enn 10 år jeg hadde vært med IBFX for flere av dem og Aldri hatt et stort problem med dem. Spredene deres var ikke de laveste, men requotes var nesten unhe ard av Når de lukkede butikken takket være Barney Frank-loven, ble jeg transplantert igjen min vilje til FXCM. Årsaken til at jeg sier dette er at jeg har hatt tidligere FXCM-opplevelse, og på grunn av dette var jeg lei meg for å høre at jeg ville bli tvunget til å være med dem igjen . Hovedproblemet jeg har med FXCM er vanskeligheten med å utføre bestillinger i ikke bare travle handelstider, men også milde handelstider, jeg kontaktet dem via chatten og forklarte problemet til dem og personen jeg snakket med, heter Rafi, fortalte meg at min MT4 maxavviksspredning ble satt til stram selv om jeg allerede hadde satt maksimumavviket til 5 pips. Han forklarte at det på slutten viste at det var utført på 0 5 Jeg visste at dette ikke var problemet fordi jeg allerede prøvde flere forskjellige innstillinger siden da har jeg satt den til 500 som nå vil være 50 pips i henhold til hva Rafi utforsket angående desimaltegnet, og jeg fremdeles til i dag har flere krav jeg fremdeles får minst 50 requtes en økt, og jeg gjør ingen form for hei fartshandel I Bare klikk, klikk klikk, klikk mens du ler mens dette skjer fordi jeg nå faktisk samhandler med det som om det var et spill. Det tar fra en gang 5 eller 6 til bokstavelig talt 30 sekunder med å klikke for å få ordren til å kjøre inn eller ut . I løpet av årene har jeg vært med minst et dusin meglere som de fleste ikke lenger er, jeg har opplevd dette med bare et par av dem, og FXCM er en av dem. Å finne min tidligere erfaring med FXCM. Når jeg snakket med Rafi, forklarte jeg veldig tydelig og respektfullt at siden jeg betaler en kommisjon på ethvert handelen, trodde jeg at jeg skulle ha få eller ingen requotes, men han sa stort sett nei og skylden på markedsforholdene. Jeg forklarte også at hvis de ville sette meg på en riktig server mest sannsynlig ECN eller noe som ville være minst rimelig med hensyn til at jeg ville bli hos dem og sette inn mer penger, men hvis flere nattlige krav fortsatte, ville jeg bli tvunget til å måtte finne en annen megler. Etter at han hadde satt meg på vent for en ve ry lang tid jeg er sikker på at han håpet jeg ville bare slippe han kom tilbake og ble ganske uhøflig og hjerteløs og ganske mye fortalte meg å gå F uten å egentlig si disse ordene. Jeg har nå søkt THANK GOD TIL DETTE FORUMET OVER 50 meglere To av dem tåler testen med gode vurderinger jeg skal ta en avgjørelse som jeg vil sette inn min neste 5k i denne uken mellom de to jeg tror mellom disse to fordi anmeldelser spesifiserer spesifikt INGEN ANMODNINGER og LOW SPREAD ECN s vil ikke bare være rimelig å handle med, men også minst snill og respektfull i deres tilnærming til å gjøre forretninger med meg, har deres kunder, likesom FXCM, alltid vært med meg. Lagt til av Jason Rogers på 2015-03-23 ​​Hei Mark. Takk for tilbakemelding. Det er ingen re-sitater når du handler hos FXCM On MT4, kan du få et off-tilbud eller ugyldig prismelding hvis bestillingsprisen som er forespurt, ikke lenger er innenfor din angitte maksimalavvikstoleranse Maksimal avvik lar deg begrense slippe på en handel, men den lille Maksimal avvik er satt, jo mer sannsynlig kan bestillingen bli avvist, spesielt hvis prisene beveger seg raskt. Derfor anbefaler vi at du øker maksimal avviksnivå, men husk at det er en handel. Innstilling av lav maksimal avvik kan redusere glidning, men kan også betyr høyere avvisningsgrad hvis markedet er volatilt. Økende maksimal avvik kan bidra til å redusere ordrenavvisningsraten, men det indikerer også at du er mer villig til å akseptere slippe som kan oppstå når markedet er mer volatilt. Det er verdt å merke seg at FXCM s MT4-plattformen er unik Vi har forbedret funksjonaliteten til plattformen Maksimal avvik på plattformen, slik at den bare begrenser negativ glidning, men ikke positiv glidning. Det betyr at uansett hvor høyt eller lavt du angir toleransen for maksimal avvik, vil bestillingen din alltid bli fylt til den beste tilgjengelige prisen fra likviditetsleverandørene og motta alle fordelene med eventuelle positive slippe som er tilgjengelige. chris, tysk y, Germany. Date of Post 2015-03-30.fxcm fikk meg interessert i annonseringen av deres nye indekser cfd produkter som krever marginer som 6 dollar eller så, så jeg gikk til deres nettsted åpnet en konto, spurte systemet meg med hva beløpet jeg vil kapitalisere min acc og det minste alternativet oppført var 50usd jeg valgte 100usd, systemet svelget det uten klager konto åpnet så jeg deponert 100 usd neste dag min acc ble suspendert og de emailet meg krevende jeg kommer opp med en annen 1900usd sier handelsmenn med mindre kontoer arent statistisk lønnsomt ja sikkert de fleste nybegynnere ville blåse de 2000e i 5 dager det er latterlig, fordi hvorfor annonserer de selv cfds med marginer som 6 euro når nye kunder trenger å deponere 2k for å kunne handle disse produktene, det virker som om baiting å meg, lokke klienter i først da trykket for et høyt innskudd de vil mest sannsynlig miste i løpet av dager, mener jeg at hvis jeg var klar til å åpne en konto på 2k, ville jeg sikkert forestille høyere marginer i min tras ding enn 6 euro, og faktisk på det tidspunktet, må du logge deg på en futures megler av sikkerhetshensyn, spesielt nå så mange meglere, inkludert fxcm, tok en stor suksess under CHF, jeg ignorert at de kjenner kundesamtalen som jeg har vært gjennom det med andre tyske taler støtteteam fra andre meglere og sportsbøker, og det har alltid vært trakassering tyskland er ikke en tjeneste nasjon og de fleste tjenestepersonell her har alvorlige kommunikasjonsunderskudd som også ble reflektert i min epost korrespondanse med fxcm s robot og hjerneløs tysk support team senere generelt generelt ive gjort 100 ganger bedre opplevelser med engelsktalende supportpersonale uansett hvilket firma problemet med fxcm er, at det som en tysk de ikke engang vil at du skal surfe på deres engelske nettside, etter hvert enkelt klikk spør de igjen om du vil bli videresendt til deres tyske nettsted, ignorerer det faktum at noen ppl ikke vil være 2. klasse klienter måtte håndtere uutdannede inkompetente tyske ansatte. Brahim Mirsha msi, UK, Storbritannia. Date of Post 2015-03-27.Jeg hadde ikke mye problem med FXCM før nylig hvor de plutselig økte marginen mens handelen min var åpen og jeg fikk en margin call. Date of Post 2015-03 -24.Terminere kontoen din for ingen advarsel og grunn til alle spesielle hvis du allerede profiterer er som en stor svindel. Det er hva som skjedde med meg. Jeg scalping markedet i går og manuelt åpne og lukke posisjoner på en flyktig EUR USD da plutselig Jeg kan ikke lenger utføre en ordre. Neste ting jeg vet er at de avslutter kontoen min uten grunn i det hele tatt. Jeg vet ikke hva som skjer med dette selskapet, jeg velger dem fordi de er en av de eldste og de største, listet i NYSE og at de har den beste fx utdanningen etter min mening. Men alt dette store inntrykket og høye forhåpninger kollapset på et øyeblikk når de sluttet kontoen min uten gyldig grunn i det hele tatt. Nå etter denne erfaringen føler jeg at jeg er scammed veldig farlig å avtale med denne typen megler Beware. Added by Jason Rogers på 2015-03-26 11 12.Takk for at du valgte FXCM, og jeg beklager at vi ikke lenger kan betjene kontoen. Kontoer er ikke stengt basert på lønnsomhet. Hvis du har spørsmål om avslutning av en konto, vær så snill kontakt epostbeskyttet for å diskutere med vårt team. Dave Pennsylvania, USA. Date of Post 2015-03-23.my problem er at jeg ikke kan endre noen ordrer når de går i live det er en god følelse når bestillingene dine er åpne og du kan ikke sette noen stopper, begrenser eller lukker det det fungerte bra i et par måneder, men 2 av de siste 3 handelsdager jeg har møtt dette, vet jeg at du kan ha stopp og begrensninger på oppføringsrekkefølgen, men jeg plasserer vanligvis 8 bestillinger, og det er ganske tidkrevende for å gjøre dette så venter jeg til de går live og setter mine stopp. Tilført av Jason Rogers på 2015-03-26 11 09. Det høres ut som det kan være et problem med plattformen som opererer på datamaskinen eller enheten, og jeg vil gjerne for å få vår teknisk support team problemer med å skyte dette med deg en på en Hvis du kan snakke sammen t meg direkte på e-postbeskyttet, og vi kan hjelpe. Ben V, Utrecht, Netherlands. Date of Post 2015-03-20.Jeg har brukt FXCM i 10 dager og hatt stor suksess på turbulensene på USD EUR Jeg lagde ca 4K i ca 16 stillinger, og jeg må si at handelsstasjonens webside av FXCM fungerte bra for meg. Det er fort, og jeg liker virkelig oppsettet av programvaren, den har en klar oversikt over hva som skjer og når du plasserte handler i diagrammet som hjelper du bestemmer deg for når du skal avslutte, gjorde jeg det meste av pengene i går i kontoen min med FXCM bare på grunn av den lave aksjekursen på FXCM-aksjer, og jeg vil bare ha pengene mine parkert trygt på banken min. Det tok 24 timer for meg å se penger vises på bankkontoen min handling kan være litt over paranoid fordi selskapet har det bra og aksjekursen har økt, slik at selskapet ser ut til å gjøre det bra etter USD CHF katastrofen jeg vil prøve en annen megler som har gode anmeldelser på dette nettstedet som bruker metatrader 4-programvaren, men jeg må si at det er n Det er ikke så bra og har ikke alle funksjonene som trading staion web fra FXCM, og jeg vil også fortsette å bruke FXCM fordi jeg hadde lykkes med det. Jeg må si at etter at jeg har konfigurert en live-konto, gjør jeg ikke få svar på mine e-postmeldinger med spørsmål om programvaren, selv om jeg sender den samme posten 3 ganger i en periode på en uke. Ikke forvent for mye av kundestøtten når du har en aktiv konto. Men når det gjelder å tjene penger og gjør å trekke penger i mitt tilfelle var det enkelt og raskt. Tilført av Jason Rogers på 2015-03-23 ​​09 52.Vi er glad for å høre om din handelserfaring med FXCM FXCM hatt 194.000 aktive handelsregnskap fra vår siste statistikkutgivelse for Februar 2014, og vi tror at vår plattform og tjenester, akkurat som du har beskrevet, er en viktig årsak til at FXCM er ledende innen forexindustrien. Jeg vil gjerne be om unnskyldning for eventuelle forsinkelser du har opplevd fra vårt kundesupportteam, og vi setter pris på din tilbakemelding jeg vil sørg for vår ledelse te m er oppmerksom på tilbakemeldingen din. Vi kan forstå din bekymring over hendelsene 15. januar, og derfor redegjorde vi for planen vår i løpet av inntjeningsfrigivelsen for noen måneder siden. Hvis du ser på lysbilde 10 av presentasjonen som du finner, vil du se at Vi har skissert ikke-kjerne eiendomspotensial salgsgevinster som kan frigjøre kapital på over 250 millioner. Vi ser frem til å dele mer informasjon i fremtiden etter hvert som den blir tilgjengelig, og vi ser frem til å betjene kontoen din også i fremtiden. Bill, Houston, Texas, USA. Date of Post 2015-03-05.FXCM, post GAIN Capital Jeg har prøvd 9 meglere hittil, noen med demo s og noen med ekte kontoer. Jeg skal finansiere en ny FXCM-konto med 5k Som startbilde, da jeg har sparket dekkene på demo-kontoen. I dag fullførte jeg en sammenligning av 4 forskjellige populære nettbutikkmeglere og deres etterfølgende diagrammer og etter testing og kontroll og retesting i 6 måneder, finner jeg at FXCM har en veldig Lett å bruke grensesnitt med dec ent karting Spredene deres er nominelle til gode over et bredt spekter av meglere og deres kundeservice og finansieringsmuligheter er gode. Er det slipp. Selvfølgelig eksisterer dette overalt, og jeg er sikker på at de anerkjenner at de hevder å ha NDD ingen handlebord og rettferdige henrettelser jeg Jeg har lest tusenvis av anmeldelser på over 3 dusin forex meglere, inkludert DD, NDD og ECN meglere. Ville jeg anbefale FXCM Ikke vet ennå, tiden vil fortelle jeg har vært trading i et tiår og er veldig trygg i mine strategier og handelsplaner, så jeg vil gi en ny gjennomgang om noen måneder etter at livekontoen har blitt åpnet og handlet sammen med spesifikke fordeler og en kort detalj av å vinne tapende handler og en siste pl siden tidspunktet for åpningen av Bill. Disclaimer og Risk Warning Vennligst read. Risk Advarsel Handel utenlandsk valuta på margen har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å invesere t i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Muligheten for at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape deg. bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkendes mening, og kan ikke gjenspeile sannhet Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent før du tror og aksepterer informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonseforbindelser vises over hele nettstedet Noen sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter Disse annonsene og eller linkene gjenspeiler ikke op Innledning, godkjenning eller sammenlikning av denne nettsiden eller tilknyttede partier. FPAs vurderinger blir aldri påvirket av annonsering. Noen annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan unnlate å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere være Varslet Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPA, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på en måte som vi liker å gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør til eller med spam. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdes under amerikansk og internasjonal lov. FXCM Online Forex Brokers Anmeldelser Forex Peace Army. Salut Forex 41 794 772 417.Forex Peace Army.100 Gratis programvare for å gjøre 100 fortjeneste daglig fra Forex Trading Online, uten videre. Følg Ste ps Below.1 Åpne Forex Trading Account. Open en Meta 4 Forex Trading Account Here. Login til kontoen din og åpne handelskonto Konto Type Silver eller Gold. Upload dokumentet ditt for å bli verifisert, Logg inn og klikk Min konto Last opp Document. Download Meta Trader 4 Terminal og installer til din PC. Login til Meta Trader med din konto ID. Close meta trader terminal. You kan åpne Demo eller Practical Trading Account for å prøve trading forex gratis.2 Last ned automatisk Forex Signal og Installer til Meta Trader. Download dette programvare sidus Høyreklikk og lagre lenke As. Save det til PROGRAM C Programfiler Ava Meta Trader eksperter indicators. If du laster ned zip fil Extract fil til din PC. Than Kopier fil og Lim inn til PROGRAM C Programfiler Ava Meta Trader eksperter indicators.3 Setup Forex Signal Software. Dobbeltklikk og start meta trader og logg inn med ID. Dobbeltklikk på Custom Indicators meny. Rett klikk på siden v 2 og klikk på Legg ved for å kartlegge, så Tillat eksterne eksperter importere og klikk OK Hvis ferdig, vil det vis automatisk kjøp eller selg signalpiler som vist på bildet under. Du kan se hvor lett det er å bruke dette signalet for å plassere rekkefølgen KJØP eller SELL ved hjelp av Arrows. High anbefaler å plassere Kjøp Bestill hvis diagram viser Blue Arrow UP. Høy anbefal å plassere SELG Bestille hvis diagram viser grønn pil DOWN. Select volumet fra 0 01 til 0 05 for Silver eller 1 00 mer for Gold. Select tidsramme M15 eller H1.Set ta fortjeneste og stoppfall for å automatisere bestillingen din. Takfortjeneste 10 til 25 poeng er bra for M15 tidsramme. Stopp Tap 25 til -50 er ok. Du kan begynne å plassere ordre ved å klikke Kjøp eller selg knapp som nedenfor. Du kan lukke rekkefølge som vist nedenfor, dobbeltklikk rekkefølge nr 1 og enn klikk Lukk knapp nr 2. Hvis du vil at du kan teste dette systemet, åpner DEMO-kontoen du kan bytte til Real Account DEMO-konto for å prøve dette systemet gratis. 4 Åpne Live Trading og få opp 1200 Bonus. Åpne ekte handelskonto og innskudd minst 100.Hvis du legger inn 100, kan du bestille med volum 0 05 Lot 0 01-0 05.Hvis du legger inn det 1000 vil du kunne bestille med Volum 1 00 Lot eller more. New Costumers Få opp til 1200 første innskudd bonus. Du kan foreta innskudd og ta ut penger via Paypal, WebMoney, Kredittkort. Du blir bedt om å laste opp verifikasjonsdokumenter til være i stand til å trekke tilbake til Min konto Last opp Document. Source Best Forex Brokers.

No comments:

Post a Comment